معرفی Xbox One و PlayStation 4

شهر بازی ها

مایکروسافت سرانجام کنسول بازی جدید خود را معرفی کرد . این کنسول ، Xbox One  نام دارد . از ویژگیهای بارز و کلیدی Xbox One می توان به این موارد اشاره کرد : پردازنده 8 هسته ای ، حافظه 8 گیگابایت ، هارد 500 گیگابایت ، پشتیبانی از دیسک های Bu-Ray ، ورودی و خروجی HDMI و USB 3 و WiFi .

سونی جلوتر در تاریخ 20 فوریه ، کنسول بازی جدید خود را با نام PlayStation 4  معرفی کرده بود . در اینجا مقایسه ای دقیق و کامل بین ویژگیهای این دو کنسول مطرح و پرطرفدار خواهیم داشت . لازم به ذکر است که هر دو دستگاه بسیار شبیه به هم هستند : هر دو دارای پردازنده های 8 هسته ای می باشند ، هر دو یک مقدار حافظه (RAM)  دارند ، هر دو دارای درایو نوری کمبو Blu-ray / DVD هستند . البته تفاوتهای قابل توجهی نیز دارند : مایکروسافت از تراشه سخت افزاری تولید خودش روی این دستگاه استفاده کرده ، در کنسول PS4 شکرت سونی از کلیدهای اشتراکی و صفحه قابل کلیک استفاده نموده است . قیمت هیچکدام اعلام نشده ، ولی هر دو در سال 2013 عرضه خواهند شد.

 

  

نظر یادتون نره




به تازگی ، سونی کنسول بازی پلی استیشن 4 را معرفی کرده است، نسل بعدی کنسول های بازی می تواند نگرشی نوین را به به کاربران برای تجربه بازی را ارائه نماید. پلی استیشن 4 ترکیبی از گرافیک قدرتمند و سرعت بالا، شخصی سازی هوشمند و ظرفیت اجتماعی یکپارچگی عمیق و ویژگی های نوآورانه نمایش دوگانه است. از ویژگی های جالب پلی استیشن 4 برخوردای از پردازشگر 8 هسته ای،حافظه 8 گیگی جی.دی.دی.ار 5، وای فای 802.11 ان  ،یو اس بی 3، بلوتوث 2.1 ، اچ.دی.ام.آی و دسته دولشوک 4 است. کاربران همچنین می تواند از طریق پلی استیشن 4 تصاویر و ویدئو های  مورد علاقه در هنگام بازی کردن شان را بر روی فیس بوک به اشتراک بگذارند.

PS4 Jostick Picture tafrih4all 1 معرفی مشخصات پلی استیشن 4

PS4 Jostick Picture tafrih4all 2 معرفی مشخصات پلی استیشن 4

 

 

 

 

 

نظر یادتون نره

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,ساعت 19:1 توسط یوسف ملکیان| |


فایاکس - آتلیه عکاسی - گویا آی تی - تک تمپ - کوچه قشقایی | قالب میهن بلاگ - گرافیک - وبلاگ